happy halloween

jahaa. halloween och jag ligger i soffan. jävlar vad party! not.
men imorron ! de kommer bli jävligt kul tror jag. våran första riktiga klassfest. jag hoppas jag blir bra imron. hannah ska hjälpa att fixa mej  så de blir nog fint tror jag.



imorse när jag stod och kokade ägg till frukost skrek min lillasyster att hon fastat med knät mellan två plankor och att jag var tvungen att hjälpa. självklart trodde jag henne inte och vägrade gå upp för trappen och kolla om de var sant. me hon fortsatte att skrika och tillsist gick jag och kollade. hon satt fast på riktigt. först visste vi inte vad vi skulle göra. typ såga bort plankan? men sen kom jag på att med glidmedel hade de fan funkat  men jag hade inget så de gick inte.  tillsist löste vi problemet med att hälla såpa över hela hennes ben och plankan. de kändes bra att börja dagen som hjälte. och minutrarna som annars släpar sig fram när man står och kollar på äggen som kokar gick  snabbt.
så dagens tips: lek hjälte och gör någon glad medans du väntar på dina ägg!


idag köpet jag en jacka. för mina egna pengar  men jag lyckades få mor och far att betala den. ibland har man helt enkelt bara tur



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha du är fan bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

;D ;D;DD;W;Q im like in the dimma

2008-11-01 @ 04:34:38
URL: http://burnstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0