helgen kommer att tillbringas i min älskade byhåla

ohyes. ihelg blir de rensjön med brudarna. de kommer bli trevligt hoppas jag! nu har jag hängt i rensjön två helger i rad med rensjön är the place to be.
snart ska vi på coop och handla, mitt största problem är hur jag ska komma dit...låååång väg att gå och om jag ska vara där 12.15 så måste jag nog börja knalla nu. FAN jag hatar att gå!

och igår var slutet på mitt nyttiga liv. inte för att jag vill men när jag ska äta malariapiller måste man väga en speciell vikt. och jag ligger i riskzonen nu . SÅ DETTA ÄR SLUTET PÅ MITT NYTTIGA LIV punkt



Kommentarer
Postat av: O-A

härlig bortförklaring ;)

2008-10-17 @ 14:00:18
URL: http://sikku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0