idag hade vi klassfotot

helgen som gick var väl behövlig. bara göra som man vill och känner för. ätit massa god mat. chips, godis och kladdkaka. synd bara att mitt nyttiga liv har börjat idag för jag blir så jävla sugen på godis när jag tänker tillbakapå helgen. och de värsta av allt är att jag har en ikke uppäten mintkrokant choklad i sängen min. blääääää, livet är inte rättvist! men jag ska vara fit for fight till gambia så jag kämpar på!
och lördags for vi till abisko en sväng och inhandlade förnödenheter.

vårat klassrum är nymålat! vilken lycka de var idag när man kom in och såg vad fint det blivit.


ikväll blir de massor med plugg. prov imorron. och de är inga lätta grejer jag har prov på heller. gaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0