dagen kommer aldrig ta slut

idag nollade vi 1:orna! jävlar de var kul! nu fick vi ge igen för allt dom forna 2:orna gjorde mot oss.



upplevde nyss riktig skräck när jag var ut och körde bil med min far och syster. pappa blev galen och skrek. jag skrek och fick panik och visste inte vad jag skulle göra. se upp när jag är på vägarna!


strax har jag mina ungar igen. känner mig inte så laddad för dom just nu men de brukar bli kul när man väl är där nere.
sen träning. första gånger jag tränar sen i maj säkert. en mer otränad än jag får man leta länge efter.
sist jag var på träningen var jag bara med på avslappningen och då skulle man ligga och slappna av och sen spänna sej ett tag. och jag fick träningsvärk av de. förstår ni vilken smärta jag kommer ha imron?!

jag vill bara att dan ska ta slut så jag får lägga mig och sova. dom där tu1:erna tog på krafterna!

t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0