homecoming

egentligen hade jag tänkt lägga in lite bilder från storlien men eftersom hälften är på min kamera som inte befinner sig här hos mej får jag ta de en annan gång! eller en bild kan jag lägga upp nu.



klockan är väl fem eller sex på morgonen. bilden föreställer mig och katti som snusar kinapuffar. vi hade jättekul!



igår tog jag bussen ut till rautas. de var skönt att komma hem.
dom blir alltid lika förvånade när jag kommer dit.
jag satt på soffan i köket nästan hela dan. jag började sy min väska som har varit ett opåbörjat projekt sen nån gång i somras. tänkte att de  är de fanimej bara att börja sy. pratade med min mor och olan som också befann sig i köket under den tiden jag satt där. fast dom gjorde köttfärs och kokade kött åt min hund.
på fredag ska jag tillbaka dit och sy klart min väska! de kliar i fingrarna och jag vill bara göra klart den nupåengång.


nu ska jag äta frukost. tror jag ska äta makrill i tomatsås på ett hårdbröd. de är det godaste som finns!

Kommentarer
Postat av: k. poggats

åååh wow we are HOT HOT HOT!

2008-09-24 @ 15:18:10
URL: http://kattipoggats.blogg.se/
Postat av: Anonym

yeah sure

2008-09-24 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0