slakt

idag var de gärde i aitejokk. trevligt. typ. finns inte så mycket för mig där att göra. jag kan inte slakta och skulle jag kasta och få tag i rätt ren hade jag flugit som en vante efter. så jag står över och kollar bara på.de blit nog bäst så för alla.






ihelg blir de som vanligt jobb. men detta blir sista helgen! sedan kanske jag har nog med pengar till gambia dit jag och max ska fara i november. kommer bli så skönt att få åka bort ett tag till solen! så kommer jag tillbaka och är superbrun, typ.

annars händer inte så mycke. jo! jag tjänar ungefär 15 kronor per lektion. alltså typ 60 spänn för en dag i skolan!

t.

Kommentarer
Postat av: Huuvaligen

härligt med 60 spänn om dagen:P go tesso du kommer klara skolan galant;D hehe

2008-09-12 @ 20:03:32
URL: http://www.huuvaligen.filosoferar.se
Postat av: jullan

GAMBIA? Afrika? vad underbart!! Kom till USA också, va ;) Vadå tjänar pengar per lektion? 60 spänn= ett ciggpack per dag plus ganska många klubbor! Känns det inte härligt? ;D

2008-09-13 @ 00:55:51
Postat av: Anonym

haha, har inte tänk på de viset! MEN NU KOMMER SKOLAN GÅ SÅ MKT LÄTTARE! tack julia:D

2008-09-14 @ 19:10:16
Postat av: Anonym

haha, har inte tänk på de viset! MEN NU KOMMER SKOLAN GÅ SÅ MKT LÄTTARE! tack julia:D

2008-09-14 @ 19:10:28
Postat av: Anonym

haha, har inte tänk på de viset! MEN NU KOMMER SKOLAN GÅ SÅ MKT LÄTTARE! tack julia:D

2008-09-14 @ 19:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0