fantastiskt!

ja befinner mig ungefar 2 mil mitt ute i skogen. men det fanastika ar att min granne har internet!
lyckan kunde inte vara storre.

min dag har inte alls varit lika fantastisk. jag har akt skidor 2 mil vilket tog 5 timmar.
jag fattar inte att jag gav mig in pa de men de gjorde jag iaf
efter ganska manga tarar och sura miner fran min sida kom vi antigen fram. ( aven om vi fick skjuts sista biten men de behover inte ni veta)


imorron aker ja skoter tillbaka hem. ALDRIG ATT JAG STALLER MIG PA ETT PAR SKIDOR IGEN


och ni maste erkanna attt de var strongt gjort av mig att skida 2 mil.




Kommentarer
Postat av: sannis

duktigt terko!

vi som svor på att aldrig ställa oss på skidor igen, nu har du brytit löftet, starkt jobbat ;)

2009-04-16 @ 21:48:22
URL: http://saannejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0