IDAG



idag fyller underbaara jag 18!
GRATTIS TILL MIG SJÄLV



och tackar till alla som har önskat mig grattis idag:D
och jag fick de jag ville ha. restskattpengar, jörnkängor, kläder , en klipptid och parfymer. och GULDÖRHÄNGEN av min karl.
tacktacktack!

dagen har tillbringats med katti, isabell och pumme. vi har gjort staden osäkra hela dagen.


nu far jag och max med min räjserskoter till rensjön!
och för alla er som undrar så är de tredje gången på en vecka jag kör skoter dit så no fucking way att jag kör vilse!



och en än gång, GRATTIS THERESE!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ferrum på fredag!

2009-04-09 @ 17:21:51
URL: http://fridaastrom.blogg.se/
Postat av: cassi

GRATTIS THERESE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(förlåt att det kommer så sent)

2009-04-10 @ 01:11:07
URL: http://cassandrajacobsson.blogg.se/
Postat av: emelie

Grattis i efterskott therese ;)

2009-04-10 @ 16:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0