JOVISST

PÅSKLOV !
voi sataaan vad skönt. jag firade det genom att gå och köpa ostbågar och en choklad nyss. de är jag fanimej värd efter denna hårda vecka. (och imorron fyller jag år !)

våran klass har tagit hand om massa utbytesstudenter ända sen måndags .
dagarna kan väl sammanfattas med  halvt utslagen tand, skoter, borttappat mexican och klitoris.
(och imorron fyller jag år)




och till alla er som inte har uppfattat detta faktum ännu.
IMORRON FYLLER JAG 18



YEEEEAH



förresten, sa jag att jag fyller år imorron?

Kommentarer
Postat av: emms

åh grattis therese!!!!:D nu är du en stor kvinna

2009-04-09 @ 09:52:12
URL: http://gladaemma.blogg.se/
Postat av: HANNA

GRATTIS LILLAN!

HOPPAS DIN PÅSK BLIR PERFKET :)

2009-04-09 @ 13:04:24
Postat av: jeewwnny

GRÄÄÄTTIIIS ;9

2009-04-09 @ 13:12:17
URL: http://backinstyle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jävla tjat om de där (imorron någonting)

2009-04-11 @ 22:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0