lite uppdatering av senatse

dålig uppdatering av mig på siståne.
men jag har fan haft fullt upp ( läs inte orkat ) ta tag i mitt bloggande.

i fredags var vi ju som sagt i rensjön med klassen och halleluja vilken underbar klass jag har!
förutom en kraschad (?) oljetank och en liten vilsekörning gick den resan utan några problem.


















igår var jag och staplade ved i många herrans timmar sen for jag till rautas och åt tårta.

sen på kvällen låg jag bara och mös med max:)
och idag har vädret varit wonderbart så jag och elin har varit ute och kört skoter hela dagen.
very nice alltså!


nu väntar pizza och sedan träning!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh älskade Tu2<3 Bilder säger mer än tusen ord!! :D

2009-04-05 @ 18:05:33
URL: http://gladaemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar Tu2, min klass! ;)

2009-04-05 @ 19:05:19
URL: http://evelinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0