suck

idag har äntligen rotary kommit. ikväll ska vi och åka pulka i baksantis och imorron bär de återigen av till rensjön.


idag tillbringade jag ytterst få timmar i skolan sen gick jag hem till max. han städade sitt rum så jag har försökt hjälpa han med lite iaf.  jag kan inte hjälpa de men påengång städgrejjerna åker fram får jag självmordstankar.
så en ursäkt till karl min för att jag har varit så butter.  men sen lagade han mat åt mej och genast kändes allt bättre.

nu ska jag till GK och städa ännu mer (hej självmordstankar) med min mamma.
jag har ett sånt jävla intressant och innehållsrikt liv!




justja. har någon ett tips på hur man får bort fläsket på vaderna?
när jag har på mig sockar skär dom alltid in  i fläsket och det gör ont.
PLEASE HELP ME! this is a väryyyy big pråblem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0