söndag

back in kiruna efter en very nice weekend.
några sura miner idag bara. jag började gråta för att jag förlorade i chicago. de är fanimej inte lätt att vara tjej och absolut inte att vara en så jävla dålig förlorare som jag är.
sånt är livet. och sura miner är faktsikt nått max får ta när han spöar mig i kort hela tiden.

jag har tjänat ihop lite pengar också vilket inte är fy skam.




jag och max lagar mat. ( eller han lagar maten och jag står bara brevid  och ser lite engagerad ut )



de var väldigt fint väder ute så alla satt ute och mös medan vi väntade på att max skulle laga färdigt maten


testade våra kunskaper som framtida älgjägare och dom ser väldigft goda ut!


sen har jag varit i stenbacken och jobbat.
sålt fiskekort och massa korv.
jag och jennie fick en skoter och en korvkiosk på en kälke så vi körde runt och sålde korv till nödställda stackars fiskare.
vi ägerade även svart-taxi en gång och tjänade stora pengar på de!
men vi gjorde iaf ett förjävla bra jobb under hela dagen och vi kunde inte vara mer stolta över oss själva!



ikväll ska jag träna.
och idag har jag börjat mitt nya liv. HEJDÅ chips och HEJ nyttigheter. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0