shallaaaaaa

hemma !
har flängt runt lite här och där nu under lovet. jag och max  tog skotern till rensjön först, tillbringade en natt där och sedan vidare med skotern till träsket. sen var vi på fisketävling  och åt hamburgare. och jag satte för första gången min fot i en ark. de var ganska coolt när man kunde pimpla medans man låg och sov.
efter de vidare till rensjön igen.

i rensjön har vi kört skoter, fiskat och spelat chicago. vi spelade väldigt mycke chicago. och jag måste erkänna att jag är nog världens sämsta förlorare. för förlorade var de enda jag gjorde, och jävlar vad bitter jag var!






jag blev den här ungens största idol tror jag. jag lekte med henne i hennes hemliga gömställe, jag följde med henne till "björngrottan", jag körde skoter med henne och jag gjorde ett akvarium var hon kunde sätta sina fiskar ( som jag hade fiskat upp ) (eller förresten så gjorde max  de mesta vad gäller akvaruimet, men jag tar åt mej äran)

men som ni ser var nog inte fiskarna så pigga. dom flesta låg på mage och flöt. dom var nog döda.
och passande nog döpte hon en fisk till Kvick. fast den var nog okviskast av alla tyvärr.




och denna bjuder jag på bara  för att  JAG ÄR SÅ JÄVLA SNYGG. och lite för att alla bilder från ihelg är på mig och alla ser ut ungefär såhär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0