sånt är livet

igår åt jag 3 rätters lunch på skolan. de var uuuuuuuuuuunderbart!
sen gick jag hem och åt tårta. uuuuuuuuuuunderbart!
och efter det gick jag hem till max och åt 3 rätters middag.  uuuuuuunderbart!

sen läste jag twilight till sent på natten. jag kunde inte sluta, de var som en drog. och nu är den slut. bläääää
jag måste ha 3:an NU!



idag ska jag till rensjön med min familj och min härliga karl.
imorron ska jag tjäna pengar i stenbacken. känns rätt så bra i dessa kärva tider.





nu ska jag vänta tills min man kommer hem igen. för vem fan går till sitt jobb innan klockan ens slagit 10 när man är arbetslös? 
i don't get it.

Kommentarer
Postat av: cassi

jag läser också twilight och kan inte sluta, varenda lediga stund går åt att läsa den :D det väsrta är ju att jag jag nu läser ettan efter att redan ha sett den två gånger, nu är jag i slutet av boken. Men kunde inte hålla mig, såg filmen en tredje gång :) känner mig lite som en nörd..

2009-04-24 @ 18:32:08
URL: http://cassandrajacobsson.blogg.se/
Postat av: Szara*

Jag är en aning värre... Jag har läst alla böcker 3 ggr styck och är påväg att läsa en gång till;D kan nästan alla repliker i filmen utantill och har alla låtar till den(dom som är bra) och hur många bilder som helst på han xD

Dom är bara så bra!

2009-04-25 @ 22:42:28
URL: http://ssaaraaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0