igår

igår hade vi trevligt hemma hos mig. massa allsång, dans och skratt.
och en del psalmsång. men jag tackar för en trevlig kväll och för alla fina presenter jag fick. godiset har varit väldigt uppskattat idag må jag säga! och tyvärr blev jag av med jennys present...att de finns folk! hojj.










tyvärr inte så många bilder men de får räcka!


idag har jag bara städat och suttit vid matbordet med max, katti och jimmie. vi satt mest och skrattade.
och så har max bestämt att han ska bestraffa mig hela den här dan för att jag tvingade han till mig igår på natten.
så jag har fått utstå hemska kittelattacker och pickande på bröstkorgen hela morgonen.


nu ska jag äta hamburgare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0