therese

ikväll kommer jag ha ångest.
jag måste plugga. jag måste verkligen plugga. gaaah.
jag hatar att plugga!
och de värsta är att jag aldrig lyckas plugga som jag ska. igår fastande jag framför simpsons.
och jag vet, de kanske inte är de smartaste att plugga framför tv men jag hade inget val. de var ju faktiskt simpsons!



och imorgon skall jag och min klass befinna oss på skolan 07.20 för att sedan bege oss till KOTTAINEN.
snälla ni vädergudar där uppe, ge oss sol och ingen förbannad jävla blåst.
amen.






förresten så hittade jag världens roligaste sak på min dators webcam.
de går väl inte att säga annat än att de är hur snyggt som helst!
jag kanske borde fixa mitt hår till nått liknande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0