älskad av katti iaf

jag är inte ensam och bortglömd av hela världen!
katti kom ihåg mej! och hon vill vara med mig!

som tack för att hon kommer ska jag bjuda henne på en härlig mozzarellapizza som jag hittade i min frys.
och lite bara för att jag inte kan laga nått annat gott.
sedan ska hon hjälpa mig att plugga. jag får gåshud vid blotta tanken. BLÄÄÄÄÄ.




och ett stort tack till emilia som har fått mig att inse att jag missat världens bästa band!
eller som har fått mig att inse att jag har missat världens bästa låt menar jag.
jag har inte hunnit lyssna på nån annan låt för jag måste nöta sönder den som går i mina högtalare just nu först.



och när jag ändå håller på kan jag väl lägga upp en dagens outfit




jag tycker att min nya lila huvudbonad passar så bra till min t-shirt i lite ljusare nyans av lila.
den gula tröjan till matschar nästan blommarna på hucklet allt för bra.
och min nya peruk införskaffad på tradera.se är pricken över i:et!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0