back to reality

kom hem inatt efter en snabbvisit till tärnaby.
vi var ett helsikes gäng!
mamma, mina två småsytrara, moster, morfar, 4 småkusier, min hund, max och jag.
woow, jag blir snurrig bara jag tänker på hur många vi var. nu i efterhand är jag glad att jag överlvede utan att gå in i väggen eller nått.

vi har badat, ätit glass och fiskat. alla i min familj är lika fiskegalna som jag. och denna gång blev de även konkurens om vem som skulle rensa fisken. de händer inte ofta att man måste slåss om vem som ska rensa fiskarna!




idag börjar vi jobba fjällräven classic. de ska bli intressant!
jag hoppas verkligen att vi får kläderna idag, annars blir jag besviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0