holy makaråni

HEJ
jag är tillbaka i staden igen. åkte en snabbvisit till nikka igår. tillbaka dit imorron igen, och tillbaka till staden sen.
satan vilket flängande. de gillas inte! men jag  fick  hänga lite stughäng med min mor igår så de gör inget.
hon berättade en spökhistoria  för mig just innan vi skulle sova så ni kan ju gissa vem som kommer aldrig i livet kommer sova ensam i den stugan.

i fredags vart de firande av att fjällrävan classic äntligen var över. en helrolig kväll med massa dans och härliga männikskor.
sånt gillas skarpt!
bilder får ni inte eftersom dom är nånannanstans (typ inte här) .



nu ska jag gå och duscha. och vänta på att max ska komma. jag är heeelt ensam i hans stora hus så ni kan ju bara gissa vem som börjar tänka på spöken nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0