yes we did!

för er som missat de så har skolan börjat igen. ME LIKE.
allt är som vanligt, jag har fortfanrande jockes bord eftersom han aldrig verkar komma till skolan, jenny kan ännu allt om de mest sjuka saker ni kan komma på och ingen verkar ha vuxit ifån kiss och bajsåldern.
den enda skillnade är att julia är tillbaka! ME LIKE THAT TO (eller TO med två OO, jag vet inte hur de stavas)  och att de finns spritdesefektion (hur de nu också stavas?) . jag är numera flitig besökare på toan.



dagarna som går har sina ljusglimtar. igår tillexempel hittade jag, katti och isabell äntligen till den omtalade hoppklippan . vi tyckte de var synd att sommarren var över eftersom vi gärna hade velat testa på ett mördar/mardröms-hopp. vi kommer tillbaka nästa år.
idag var min ljusglimt frukost på sängen. min karl kom och väckte mig med rostat bröd, thé, juice och GLASS MED VINDRUVOR I.  tur att han är min!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är skönast på hjampis! love.

2009-08-27 @ 12:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0