2 år

tänka sig vad tiden går snabbt. . nu är de typ 2 år sen jag blev osingel.
jag fattar inte vars tiden har tagit vägen. men tiden går väl alltid snabbt när man har kul.
synd att jag inte har mannen vid min sida så vi kan fira. fast vi har ju inge datum så vi kan lika gärna ta firandet nere i australien.
DE NI, de är inte alla som får fira sin 2 årsdag där nere !


tänk alla saker vi har gjort.
alla platser vi har varit på.
alla minnen med dig. jag hade kunnat skriva en hel trilogi eller nått.

jag älskar dig
och jag saknar dig förbannat mycket.
allt kommer vara precis som i början när vi träffades. nytt och spännande.
wow, jag kommer vara nykär igen. la la la laaaaa





nu ska jag ladda krafterna inför finland och mitt första möte med den riktiga tomten.
avfärd imorgon. jag är laddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0