24 timmars bussresa senare

efter en 24 timmars bussresa sitter jag och max nu i rainbow beach. den var forjavlig. om ni nangang funderar pa att gora en sadan sa sager jag att ni ska tanka om.

ANTLLIGEN KAN MAN BADA I HAVET UTAN ATT DO EN JELLYFISHDOD! jag tror jag ar i himmelriket.
och de basta ar att man inte behover ga langt for att fa bada pa en ensam strand.


sa nu invantar vi bara julafton . kanner inte sa mycket julkansla. ingen jul utan sno. sa ar de bara.
fast en jul pa en strand ar inte fyskam de heller.



Kommentarer
Postat av: En avendsjuk stackare

satan vaa jag är avis på dej therran!!!! men God Jul och ha det svinbra och blogga!!

2009-12-23 @ 19:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0