helgen är över och jag tror jag behöver duscha.

shit, jag överlevde de gångna dagarna. jag trodde jag skulle dö av sömnbrist men jag verkar vara av ett ganska hårt virke.
i torsdags sov vi iaf i skolan. eller sov och sov är väl att ta i. några sov men jag och några tappra själar lyckades hålla oss vakna heela natten. vi körde till och med morgongymnastik där på morgonkvisten när alla normala människor som inte håller till på skolan under fritiden låg och sov.
men de var en natt att minnas och jag tror tu2 älskar oss nu! eller..?


i lördags var jag i kaitum och drog renar för glatta livet vilket resulterar i träningsvärk idag. men inte är jag bitter.
jag älskar mitt lappliv!

nu behöver jag verkligen duscha. jag kände mig ofräsch efter att ha sprungit runt på skolan en hel natt, men de kändes onödigt att duscha.
jag kände mig ofräsch och svettig efter en heldag i kaitum, men de kändes återigen onödigt att duscha.
men nu gott folk känner till och med JAG ett behov efter en dusch. de luktar gammal cissabahta om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0