kräftan

jag gjorde ett stort misstag igår som jag begått många gånger.

de började med att jag första dagen här i australien glömde smörja in mina lår med solskydd. jag kom ihåg mina vader och fötter men jag glömde låren. jag var röd och de sved som fan i flera dagar.
jag lovade mig själv att jag aldrig skulle glömma smörja in nått igen.
dagarna rann på och jag kom ihåg att smörja in hela kroppen tills en dag när jag glömde smörja in armarna. jag kom ihåg axlarna men jag glömde armarna. de sved som fan och var rött i flera dagar. som vanligt lovade jag mig själv att från och med nu ska jag aldrig glömma att smörja in mig igen
nu har jag gjort de igen. och mycket värre denna gång. jag GLÖMDE smörja in mitt ansikte igår! jag ser ut som en kräfta och de svider som fan! pricken över i:et är att de är nyårsafton ikväll och jag ser ut som en skållad räv.
nu har jag kommit på ett tvättsäker plan om hur jag inte ska lyckas glömma nånting. max smörjer in mig istället och jag köper en solhatt.
och förresten är de inte mitt fel att de inte blir nått mellanrum mellan raderna. jag försöker göra de men datorn vill verkligen inte att de ska vara mellanrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0