lite bilder osv

jag forsoker for hela mitt liv ladda upp bilder pa facebook men de gar inte. jag tror varmen gor mig dum.
nu sitter jag pa mcdonalds en bit fran motellet och har atit en riktig frukost, vilket for mig egentligen brukar vara lite torra flingor utan mjölk eller pasta med tomatsas.  sa ett hamburgare satt fint i magen.
igar var jag , max och ph till stora barriarevet. de var sjukt coolt. fiskarna som fanns dar blev man inte besviken over.  rosa, oranga, blaa, lila, grona, gula, runda, platta, randiga osvosv. de var sa jakla coolt.
reven daremot hade jag tankt mig att de hade lite mer farger men de var anda haftigt att se barriarrevet. de ar de inte alla som har gjort.
OCH JAG SAG EN HAJ. EN RIKTIG LIVS LEVANDE HAJ. jag holl pa att skita i brallan for den simmade forbi sa nara.
igar trampade jag pa en dod fagelunge som hade alla sina inalvor utanfor kroppen. barfota.
de var ratt ackligt. och ganska mjukt och blott. helst inget jag vill tanka pa destomer.
extrem white water rafting. maste saga att den har bilden ar ratt extrem.
lite brunhet att komma ikapp. jag maste nog se ganska rolig ut nar jag gar omkring och ar sa blek att ingen kan kolla direkt pa mig utan att branna sonder sina ogon.
lite av cairns och sa havet och stranden som man inte kan bada i for att dom dar forbannade jellyfishen har ockuperat och de vagrar att dela med sig.
pa baten pavag ut till rejvet
stek pa baten
de dar lite morkare man ser i vattnet ar korallerna
ganska harligt vatten.
och bara for att jag har varit pa barriarrevet maste man ju ha en undervattensbild. aven om man inte ser ut som en gudinna. men what a fuck. gudinnalik lar jag aldrig bli .b
nu lar de ta ett tag innan jag gor ett sant har monsterinlagg. den har har ungefar tagit mig en timma att skapa eftersom internetet ar segare an min mors internet. och da ar de illa.

Kommentarer
Postat av: klara

harligt att hora att du lever och har det sa bra!!! =)

2009-12-20 @ 03:40:47
URL: http://jgochklara.blogg.se/
Postat av: julia

JAG DÖÖÖÖÖR AV AVUNDSJUKA. SÅ SJUKT UNDERBART DET SER UT! (var tvungen att skriva med bokstäver, för ord räcker inte till. ´behövs lite storlek också)

puss på dig stumpan.

2009-12-20 @ 03:42:19
Postat av: carro

Åhh vad kul du ser ut att ha :D

2009-12-20 @ 09:28:49
Postat av: linnéa stålnacke

åhhh vad fuskigt!

2009-12-20 @ 11:41:27
URL: http://llinneast.blogg.se/
Postat av: hanna

åååh, terran! vad avis jag blir!!!! hoppas du har det bra och sola tamefan åt mig också.. all min brunhet har redan försvunnit så du måste pressa åt mig! du kan ju klappa en sköldpadda åt mig också om du ser en sån. jag är inte avis.. nej nej.. DUMMADU! :b men kram iaf :) ta han om dig!

2009-12-20 @ 19:20:24
URL: http://hannajooohansson.blogg.se/
Postat av: Evelina

åh, vad härligt! jag vill också göra allt det du gör nu!!!! ha en riktigt grym jul nu och sköt om dig ordentligt. sola åt mig också!!! ;) kram

2009-12-20 @ 19:57:20
URL: http://evelinaz.blogg.se/
Postat av: Personen du saknar mest ;)

vilka mysiga bilder therese! fortsätt ha det ös! kram!

2009-12-20 @ 23:06:08
URL: http://tovesarri.blogg.se/
Postat av: Jennie

ÅHH fan therran! det ser för underbart ut. Satan va avis jag är på dej just nu - obeskrivligt.

va hajen stor som du såg???

hojja, sköt om dej och ha en underbar jul!!

2009-12-20 @ 23:57:24
URL: http://jennieylvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så sjukt underbart härligt det ser ut! Inte ett DUGG avis ;-)

2009-12-22 @ 16:55:47
Postat av: Anonym

Cicci som skrev (utan signatur som vanligt)

2009-12-22 @ 16:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0