livsnjutare

när jag blir stor ska jag bli livsnjutare. jag måste börja träna lite nu så jag hinner bli fulländad när jag blir stor.
få se nu.
jag kan ju tex börja med att ta lite mer tid på mig när jag skiter. just nu går de alldeles för fort och jag hinner inte njuta.
de var allt jag kom på nu. men jag ska klura lite mer på hur jag får ett mer njutningsfullt liv.


de här är livsnjut.
ett glas vin i vårsolen och en redig karl som lagar mat åt en.
jag är lycklig att jag har hittat mig en man som förstår att vägen till mitt hjärta går igenom magen.

jag kommer vara världens lyckligaste när jag äntligen träffar han igen. nedräkningen har börjat. om 11 dagar sitter jag på planet påväg till förenta arabnationen. och sedan vidare till sydney.
ååh. livet känns genast mycket lättare.



OCH ANGÅENDE SUPERKÄNDISEN SOM JAG ÄR PÅ BILD MED,
SER NI INTE ATT DE ÄR DANIEL DA SILVA FRÅN LETS DANCE??!?!!!?


Kommentarer
Postat av: POGGE

vetu tenok?!! att jag har typ PRATAT med honom?!!! nästan...

2009-12-02 @ 22:55:01
URL: http://tttherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0