LONDON BABY

sitter pa heathrow och ska forsoka fordriva tiden ganska lange nu.
an sa lange gar allt finnemang. men de ar STORT har! de tog 10 minuter att aka buss mellan tva terminaler.


nu ar det bara den fasansfulla arabmiraten kvar sen ar jag framme. men jag har kommit pa varldens smartaste
grej sa jag ska smalta in lite mer dar nere. hoppas de funkar enligt min plan!



nu ska jag forsoka hitta natt atligt (vilket borde ga ganska bra eftersom jag ar allatare)
sen ska jag kanske rakna alla manniskor som finns har.
eller ta tid hur lange de tar att springa fran ena sidan till den andra.
eller se hur manga koppar kaffe jag kan dricka innan jag skiter ner mig.

ja, jag ska iaf forsoka fordriva tiden pa natt vettigare satt an att sitta har.



jag saknar alla er dar hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0