parhelg i lauko (och ja, jag har blivit ihop med mig själv eftersom min riktiga pojkvän inte finns tillhands)

katti har hotat mig med flera läskiga hotsms så jag var tvungen att lägga ut bilder från helgen. dessa är de enda bilder som går att lägga ut. alla bilder på oss brukar ha en förmåga att bli rätt groteska och man vill ju inte att alla skatitta på bilderna och tro att man är helt körd i skallen . för de är jag ju inte.

.





slickhår vs. krullhår



de var den helgen de. . .


idag har jag sytt heeela dan. först har vi massproducerat mössor i skolan. direkt när jag kom hem från skolan åkte jag till rautas och fortsätte sy min väska. åh, den ärr så fin.

på vägen till rautas satt jag i min ensamhet och sjöng (läs skrek allt vad jag orkade).
de är så skönt att åka bil ensam ibland och bara sjunga (skrika) i bilen med stereon på högsta volym.
då känns allt så enkelt och de enda man tänker är fan vad grym man är på att sjunga egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0