rubrik

vi blev kvar här i rainbow beach lite längre än planerat. åker först den 28:e till byron bay där vi ska fira nyår.
så nu har vi 2 dagar kvar att ta död på innan vi tar oss härifrån.
de blir nog att gå ner till stranden och pressa lite på sin bränna ( kan faktiskt se att nått är på gång).
igår var en stor dag, jag bytte ner mig från min gamla 50s solkräm till 30. och jag brände mig inte! eller kanske lite bränd. för i och för sig bränner jag mig lite varje dag. jag kanske ska ringa till sjukhuset och paxa en säng för jag kommer troligtvis lida av extrema brännskador när jag kommer hem .
förresten åt vi en underbar och förjävligt dyr middag på julafton. den bästa maten jag ätit sen jag kom hit. och de bästa av allt var att de var bacon med ( jag har länge kunnat döda för bacon) och lök i salladen. lök i salladen är mitt nya kall i livet. jag ÄLSKAR lök i sallanden . lök i salladen är nog de bästa som finns.  så. jävla.underbart.
nu ska jag vänta tills max vaknar så vi kan gå och köpa spagetti (otippat att vi ska äta de till lunch va?).
sedan ska vi gå ner till stranden och ha högläsning av marilyn mansons självbiografi. ¨
vi har kommit på att högläsning tar en himla massa mer tid än när man läser själv. vilket bara är positivt då de inte finns så många svenska böcker i de här landet.

Kommentarer
Postat av: mariann enoksson

Ni verkar ha det lugnt och skönt med bad o sol har snöarde lite varje dag och nu är det bara - 16 grader lagomt varmt trevlig att läsa din blogg många pussar och kramar från mamma

2009-12-26 @ 19:13:48
Postat av: Per Jonas

åhh vad härligt!!! jag är så avundsjuk. läser din blogg varje dag och hoppas på nya bilder. lovely:)

2009-12-26 @ 22:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0