vad som sker

jag lever och frodas. dock branner jag mitt bleka skinn ratt mycket. min 50s sollotion gor inte sitt jobb...
tyvarr har jag bara brant mina hander och mina lar. inget annat. kan inte komma pa vad jag gor for fel for att inte lyckas bli brun pa hela kroppen.


igar var jag och ganget pa white water rafting EXTREM. det var extremt. lite annat an dom sma pjuttforsarna hemma. hoppa fran hoga klippor och glida med strommen, paddla ner for laskigt vatten och bara njuta.
de var fucking wonderful!
en bild kommer inom sinom tid.


idag kollade jag laget har i cairns. gick runt , runt, runt. men de var fint. synd att man inte kan bada i havet (forbannde javla jellyfisches !!! )och att poolen pa hostelet ar kolsvart. men de skrammer inte mig. idag fick jag vattnet i munnen och jag lovar att jag kande massa konstiga saker i min mun som inte borde vara dar.




och just nu hade jag kunnat doda for lite kott. sen jag kom hit har jag endast atit pasta.
forutom en hamburgare som jag fortarde i varldens aldsta regnskog. de ar inte alla som har atit hamburgare pa ett sant megasupercoolt stalle!

Kommentarer
Postat av: julia

NICE! kul å höra hur du har det. Upp med bilder!

2009-12-17 @ 17:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0