allahahallaaaa

igår bastade vi. fast jag kan nog aldrig bli en riktig finne eftersom jag mestadels av tiden låg ner på plankan längst ner.
men jag tyckte de var skönt ändå! ( särskilt när de blåste kalluft från dörren )

nu är de två timmar kvar tills man skola börjar. kunde inte sova mer.
längtar till imorron. då är de pastaskruvar med ost och skinksås ! ! ! ! ! YEEEEEEE



nu ska jag hänga upp tvätten, vilket betyder att jag måste gå ner i källaren. jag hatar den källaren!
och sen ska jag försöka hitta nått ätbart i max kyl.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag kommer och äter mängder med dig i skolan imorgon!

och bra väder börjar anlända! snart blire backen och skoter terran!

2009-02-11 @ 13:07:24
URL: http://hannaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0