back in town

nu är jag tilbaka från min lilla by. trodde jag skulle sova där men ödet ville något annat.
fick iaf min halva ben & jerry´s glass och min halva chipspåse av max eftersom han lovade mig de om jag åt upp all mat.
och vem missar ett sådant erbjudande?
nu ska jag sova.
ska först bara på ett toabesök. max erbjöd sig att pissa ute så jag kunde gå på toa och göra mina behov eftersom vattnet fortfarande är borta och de bara finns en spolning kvar. vilken klippa till boyfriend!


och jag har just insett att jag kommer vara flintis innan jag fyllt 20 eftersom jag släpper så groteskt mycket hår.
kanske borde börja spara på allt hår jag släpper så jag kan få en fin peruk när jag väl är flintis?



Kommentarer
Postat av: hanna

äre bara två månader kvar tills du är arton.. fuskigt terro!

2009-02-10 @ 15:56:38
URL: http://hannaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0