dagens att göra

nu är jag hemma från skolan. våra dagar är så jobbiga. NOOOT.
tre lektioner per dag.
nu har jag ingeting att göra. kollar våra värsta år och ligger och fiser.

här är dagens att göra:
  • kolla oprah
  • gå och bajsa
  • peta mig i näsan
  • knalla ner till kylskåpet ( även om jag vet att de är tomt, men ifall något på nått konstigt sätt kommit dit )
  • kanske målar naglarna i blått eller gult eller rosa eller lila
  • fota massa snygga på mig själv
  • blogga massa intressanta inlägg
  • lära mig massa snygga dansmoves
  • kanske bajsa igen
  • hoppa i sängen
  • dricka så mycke vatten tills jag spyr eller kissar på mig
  • spela tv-spel

jag har en fullspäckad dag framför mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0