en gång modell, alltid modell

inatt har jag sovit lääänge.
men de har ändå inte spelat nån roll för jag är ändå hur slut som helst.
jag kommer nog aldrig riktigt återhämta mig efter denna helg tror jag.

till middag åt jag och max pizza. pizza är nog bland de godaste som finns. bara de att nu kommer jag gå runt och lukta inte så gott eftersom jag blir konstig i magen av pizza. men de är smällar man får ta. jag lider ju inte så värst mycket av de, bara alla i min omgivning. haha, stackars er säger jag bara!


och nu har jag bestämt att jag ska börja visa min vackra häck i backen.
min snowboard saknar mig.
någon som vill joina mig och min vackra rumpa?


nu ska jag fortsätta kolla top model och drömma om min modellkarriär


Kommentarer
Postat av: malin

hah MSP i första och Turism i andra :P

2009-02-01 @ 20:54:09
URL: http://malinmakitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0