helgen är över

då var de ett år kvar till nästa marknad. och nästa år är vårat år tjejer!
måste bara ta och lära mig några pardanser så jag inte behöver skämma ögonen ur mej ifall någon bjuder upp mej på dans. vilket förhoppningsvis kommer hända. HOPPAS HOPPAS HOPPAS.

men nog har de varit trevligt. rockat till MOLLET och kört lite snygga dansmoves.
en dag skulle jag gå och äta lunch med katti men på nått konstigt sätt slutade det med att jag hade en ren i handen och gick manifestation för gud vet vad. konstig vändning må jag säga.
sen har jag även gått runt och sett ut som en boll på tv ben. men är de 30 minus är de bara att klä på sig.
och ätit pizza. heeela helgen. jag har levt på pizza.


och tyvärr blev de inga fotade bilder för min del. men jag kan fota mitt nyinköpta halsband som jag fick 100 kronor rabatt på bara för att jag är så jävla underbar! och om jag har tid kan jag även lägga in  bilder på alla mina sockar jag köpte.
nu blir de inge mer gå-runt-med-olika-sockar för min del. antligen har jag tagit mej i nackskinnet och köpt sockar.


nu ska jag hämta min chipspåse som väntar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0