helgen

jag är tillbaka från abisko.
har haft världens mysigaste helg med världens bästa max.

igår skottade vi i timmar kändes de som eftersom vi skulle basta på kvällen, men inte blev de att basta inte.
vi for till björkis och åt lunch och sen tillbaka till max stuga.
sen på kvällen bjöd karln min mig på champang. vi satt med tända ljus och bara mös. han är för fin!
och så har vi ätit kopiösa mängder mat. fattar inte hur all mat får plats i mig.

nu är jag hemma iaf, med fettigare hår än nånsin. kanske ska hoppa i duschen. NOOOT.
jag ska kanske göra ett test och se hur många veckor de krävs att inte duscha för att det ska börja bildas smör i håret.
hade varit intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0