lycklig

idag har jag och max lekt lyckliga familjen.
jag stod lyckligt och lagade köttbullar och spagetti, plockade ur diskmaskinen och dukade medans min karl lekte rörmokare och fixade med vattnet.
så äntligen kan jag gå på toaletten!

inatt blev jag väckt av att han på min högra sida hoppade upp ur sängen och skrek att de var två stora gröna maskar i sängen. och jag blev skiträdd och hoppade upp. jag var bombsäker på att de var nått i sängen.
det slutade med att vi båda fick lägga oss i sängen och skratta åt hur patetiskt de måste ha sett ut sen somna om igen.




nu ska jag fortsätta leka lycklig hemmafru och sätta på en tvättmaskin och vara lite mer lycklig.
jag älskar att vara lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0