utmanad av saraskum.blogg.se och kattipoggats.blogg.se

Regler:
1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.
3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.

Mina 7 sanningar:
- jag älskar att peta mig i näsan
- jag har varit förstoppad i två dagar, men de är åtgärdat nu
- jag gillar inte fiskbullar
- jag är sjukligt beroende av andras bloggar
- mitt högra bröst är större än de vänstra
-jag har björnpäls på benen
- mina två småsyskon är längre än mig

Jag utmanar:
jenny waistedt
hanna johansson
hilda tapani
emilia fjällborg
klara björnström
sanne johansson
evelina zakrisson


tyvärr förstår jag mig inte på länkar så de får bara bli namn denna gång

Kommentarer
Postat av: Emilia Fjällborg

TACK FÖR ATT DU GER MIG SYSSELSÄTTNING!!! :D:D

dessutom ska jag lära dig att länka :P

2009-02-10 @ 20:12:24
URL: http://eeemiliaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ska jag göra :D that whats friends are for :b

2009-02-10 @ 20:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0