08.03

de är väääldigt tidigt nu.
blääää
alla imin klass ligger säkert och sover men inte jag för jag är i skolan! 2 timmar och en kvart kvar tills jag börjar.
´men ingen fara,jag har lagt på lite mysbelysning och radion så jag ska nog klara mej.
har även lite pengar nu (!), löste ut mina trisslotter så nu har jag 30 svenska rikstaler att leva på tills den 1 februari.
jag är nog den fattigaste av lappar. tyvärr.

i rautas var de såkallt att snoret i näsam frös till is när jag drog in luft riktgt kallt.
jag testade att frysa snoret här i stan också men de gick inte alls


Kommentarer
Postat av: hanna

Therese! jag har varit vaken sen halv åtta :b lilla vännen, vad tusiken gör du i skolan nu? :o

2009-01-15 @ 08:33:31
URL: http://hannaaj.blogg.se/
Postat av: jennY

HAHAHA :P du borde skriva en uppsats om det till ULF the NoMan :P

2009-01-15 @ 15:23:04
URL: http://backinstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0