farlig sjukdom och min IDOL

ikväll ska jag dreggla över markus fagervall. han kan nog vara mmin största idol. kommer garanterat vara de efter kvällens slut.
myy god, jag ska träffa en kändis (eller snarare se från långt håll) men de är coolt ändå!

jag har fått en väldigt mystisk åkomma idag. och de är JÄVLIGT jobbig också.
varenda gång jag äter mat börjar jag må väldigt dåligt. och de som känner mej kan intyga att mat är mitt liv.
fast gud var nådig och lät mig kunna äta klubbor utan att börja må dåligt.
tyvärr missbrukade jag den förmånen idag på sista lektionen och åt för många klubbor så jag började må dåligt av sockret istället. knepigt.
hoppas verkligen min sjukdom inte vara för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0