hej världen!

idag är en bra dag för jag fick sluta jäättetidigt.
så nu ska jag ta mitt pick och pack och dra till rautas. ska nog tillochmed övningsköra dit! för nu har jag insett att de är fan inte länge kvar tills mitt körkort ligger i börsen , fast innan de kanske de vore en bra idé att lära sig köra ordentligt?

jag ska sy armband , är jag rikigt händig kanske jag hinner med två.
för ikväll måste jag avsätta lite tid till mitt mattestuderande. BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!


inatt när jag och max satt i köket och åt nattmat upptäckte att inte helt genomstekt kött är så mycke godare än genomstekt kött . och samtidigt bestämde jag mej för att idag har mitt nyttiga liv börjat!
fast jag skiter nog i att träna. jag slutar bara äta allt onyttigt jag brukar ha en förmåga att stoppa i mej.


WISH ME LUCK PÅ MATTEPROVET IMORRON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0