igår

gårdagen tillbringade jag med min kära vän kaatti. vi var på coop och handlade och hör och häpna, katti hittade ett äggpaket för 5 kronor! vilken lycka va? de enda hon fick fram efter upptäckten om äggen var att hon älskade mellandagsrean.

vi hade lite deeptalk och jag fick katten på bättre tankar.
sen hade vi en total makeover. vi fick sminka varann. fast denna gång gjorde vi de snyggt, vilket vi annars inte brukar göra.
katti tyckte jag blev så snygg så jag fick leka modell när hon fotade mig med sin PROFFSKAMERA.


väl hemkommen till max kollade vi en svinrolig film.
fast då mådde jag inte så bra, ville mest bara spy. max skulle gå och hämta ett äpple åt mej men kommer tillbaka med fruktsallad och cokladglass. ååh, de var verkligen halleluja moment! för  vem börjar egentligen göra fruksallad halv 3 på natten till nån som just hade hoppat på hans juveler? han hade nog minst lika ont i magen som jag hade..
han är den bästa helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: ...

hahahahahahaahah vad kul! ;P

2009-01-05 @ 15:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0