massa tankar

jag har upptäckt en ny passion i livet. den underbara lilla skapelsen kallar sig själv riskaka och finns i alla möjliga smaker. nu vet ni vad alla mina pengar kommer gå åt till när månadspengar rasslar in på kontot.
och TACKA GUD att jag inte får ont i magen av riskakor.

nu har jag hjälpt hannah packa. eller snarare hon har packat och jag har tagit alla saker hon inte ville ha.
samlare som jag är.

nu ska jag och hannah ha lite sparetime innan hon åker i morgonbitti
JEVLAR JAG KOMMER SAKNA HENNE.
jag ska hitta en bild att lägga in på henne sen.
hoppas jag hittar nån ful;) hahahaha


och förresten har jag blivit kallad min egen feeder av en viss person. stämmer de verkligen? för jag tänder inte på mig själv när jag äter. jag bara älskar att äta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0