mitt nya mål: träningsnarkoman. haha, vilket jävla skämt.

 
gud hörde mina böner. jag fick 9 (!) poäng på matteprovet vilket gjorde att jag nu har ett G i slutbetyg.
FAN VAD JAG ÄR BRA!

idag på gympan hade vi lacross. skitjävla kul! sprang som en idiot. min lärare tyckte jag var bra sa han.
linnea lyckades även tackla in mej i väggen när jag kom springandes mot bollen i full fart. måste sett ganska roligt ut för de var fan inte en nådig smäll in i väggen inte.

nu värker min rumpa och jag tror jag kommer vakna med träningsvärk
dessutom ska jag gå ut och skotta gården nu.
men mitt nyttiga liv har ju börjat så de är väl dags att börja röra på detta fläskberg som ska föreställa min kropp.
fast jag är inte bitter. jag trivs i mitt fläksberg till kropp. jag älskar när de blir små vågor på magen, låren och rumpan efter man har petat lite . de ser så kul ut. kanske skiter i att börja träna seriöst. vad ska jag annars sysselsätta mig med om inte att kolla på vågorna som uppkommer på min mage?




och imorron börjar träningen. jag har faktiskt saknat att ligga på madrassen där nere på GK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0