tänk om?

min dag har bara varit piss hela dagen. jag hatar dessa dagar!
MEN för 2 minuter sen kollade jag min mejl och såg att i oktober nu i år är de VM i gymnastik i LONDON !!!!
och mina tränare har bett mig följa! ( och alla andra som tränar, men what a fuck , jag blev ju iaf bjuden att)
hur bra är inte de egentligen?!
för två år sen var jag och några andra från tränignen i Danmark och kollade på vm där och de var verkligen hur kul som helst!
bara de lilla problemet...vars ska jag fixa 5000 spänn ifrån?

jag har alltid velat fara till london.
OH MY FUCKING GOOOOOOOD!


Kommentarer
Postat av: camilla

ojoj klart du ska åka, råna konsum!

2009-01-06 @ 23:01:42
URL: http://burnstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0