till dig mohammed

min kära vän mohammed har tagit bloggpause! hur fan ska jag klara en HEL JÄVLA vecka utan att läsa hennes blogg?
mohammed, om du läser de här: vill du verkligen orsaka din kära vän detta lidande?! skulle inte tro de.

bloggpause är inget för dej, tro mej.





jaa, de var bara de jag ville få sagt. inget annat intressant har hänt i mitt liv idag. förutom att jag har ätit ärtsoppa.
och jag är jävligt sugen på naturgodis. jag tror jag har blivit väldigt beroende av naturgodis. AJ LÖÖVE NATURGODIS.

Kommentarer
Postat av: hannanna

therese, jag är också beroende av det. Allvarligt, finns det något godare och coop har fått massa massa nytt! Du ANAR inte hur goda det finns. Vi måste köpa till skolan någon dag du och jag! jEPP

2009-01-26 @ 19:03:29
URL: http://hannaaj.blogg.se/
Postat av: camilla

jag hade också ett starkt beroende av sånt där naturgrejs en gång dock endast nötter. Jag var beroende i typ en vecka. Jag köpte massor av nötter, sjukt mycket och jag åt allt. Jag fick jätteont i magen och då gick jag tillbaka till det vanliga godiset istället. Min mage kanske bara gillar fett? jag tror det är så.

2009-01-26 @ 21:46:47
Postat av: camilla igen.

ja choklad, chips, ostbågar och cola. Det är the real stuff.

2009-01-26 @ 21:48:06
Postat av: Anonym

är det bara jag som fattar vad naturgodis är? NATURGODIS ÄR BERONDEFRAMKALLANDE OCH KAN SKADA DITT OFÖDDA FOSTER. jag snackar såklart om: bananer.

2009-01-27 @ 10:33:32
URL: http://kattipoggats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0