mitt andra jag

idag köpte jag naturgodis, de var GOTT GOTT GOTT!

när jag gick till skolan idag var jag så lycklig. äntligen fick jag lyssna på nått vettigare än mina väldigt ansträngda andetag och mina släpande fötter.
jag var så lycklig att jag hade god lust att ställa mig att spela mitt fantastiska och helt underbara gitarrsolo mitt på vägen.
nästan så att de kändes att jag hade vingar och flög fri som en fågel.

men tyvärr ligger de inte till så
jag har fått sagt till mig att om jag hade varit ett djur hade jag varit en flodhäst.
en sån som bara ligger och jäser och äter. är lite lönnfet och bara fiser.
tycker faktsiskt de stämmer in ganska bra på mig.
haha. therese "flodhästen" enoksson-fridh



Kommentarer
Postat av: J

Afrikas farligaste djur

2009-01-29 @ 19:13:32
Postat av: Anonym

nu du jävlar kvinna. imorgon infinner jag mig på skolan vid lunch och du SKA bjuda mi npå naturgodis. HALLELUJA

2009-01-29 @ 20:19:00
URL: http://kattipoggats.blogg.se/
Postat av: hanna

DU LÖNNFET? gå och lägg dig.

2009-01-29 @ 20:21:08
URL: http://hannaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0