bara massa skit. men läs om du vill.

inatt har jag sovit 11 underbara timmar. utan att vakna en enda gång. really nice!

och idag har jag varit händig och sytt två tennarmband. eller, ett är klart och den andra är strax klart.
jag ska sy jättemånga så min mamma kan sälja på marknaden och så ska jag bli jätterik!

antingen är de inbillning eller på rikitgt men påengång jag steg in i mitt hus på grönstensvägen började min skalle banka och de gör ont i mitt öra. är jag sjuk i skallen eller är jag sjuk på riktigt?
jag ska bara ta de lungt idag för jag vill INTE bli sjuk.
vara med min boyfriend och mysa.


och förrsten så körde jag bil för första gången inne i stan. och jag fick inte kärringstopp en enda gång trots alla rondeller och trafikljus. TUMMEN UPP FÖR MIG. jag har körkortet i en liten ask. typ.
och jag mötte vi polisen. jag var iskall och sänkte farten medans mamma satt och hade hjärtat i halsgropen.

min mamma gjorde pizza åt mej idag. hon är snäll.

och jag ljög kom jag på. jag fick kärringstopp på coops parkering.





jag blev jävligt sugen på blåbärsmilkshake efter att jag såg denna bild.
när man bli sådär härligt blå om tungan och får massa svarta kärnor mellan tänderna som vägrar försvinna.
fan också. jag har verkligen ingen ork till att börja böka i köket.
får bli en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0