hurtigbulle

nu är träningen över. de var fanimej riktigt kul! förutom att jag hade blåa sidentrosor. blåa siden mammatrosor. dom var upp till navel och skar in i röver hela tiden.
varje dag lär man sig nått nytt och idag har jag lärt mig att man ska ge fan i att träna med mammasidentrosor.
hoppas ni också tar åt er av detta misstag för tro mej, ni vill inte vara med de jag varit med om idag.



jag hitta några härliga bilder när jag rensar bland mina bilder




vi gillar att hänga på bänken utanför kebne fjällstation.
på första bilden är vi feta och inte alls så hurtiga, vi valde att åka skoter hem.
på andra bilden några år senare är vi friska, snygga och hurtiga, då valde vi att skidra hem . typ.


och förresten ska kitycat fixa min blogdesign! jag är i extas!

Kommentarer
Postat av: TOVE

mjaaa jag såg din trollisar faktiskt. och föressten såg åkte vi iallafall 1KM skidor och sen kom skotertransporten och räddade oss de resterande 18 kilometrarna.

2009-01-28 @ 22:41:52
URL: http://tovesarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0