WABBADOOO

vilken jävla helg de har varit.
discot igår var röj. fan inte visste jag att småbarn var sånna hejjare på att dansa.
men en sak kom jag underfund med. jag är lyckligt lottad att jag inte föddes till man och fick snopp.
de var äckligt inne på de andra könts toalett. kissoaren var nog de äckligaste. och de luktade.
en annan sak jag vet nu är att jag ALDRIG ska skaffa heltäckningsmatta.

men vi lyckades hålla ställningarna hela kvällen lång. MIN KLASS ÄR DEN BÄSTA!


och idag har jag stigit upp halv 8 för att bege mig till folkets hus.
nu är jag trött, min kropp gör ont och min skalle bankar.



de bästa med hela dan var att alla killarna som hoppade med skotrarna hade sin loge bredvid våran.
helt klart.
och dom var bäst idag.
jag vill också kunna de.

nu ska jag fortsätta peta min näsa, sen ska jag ta tummen ut ur röven och göra nått vettigt. typ äta fruktsallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0